Kayla Itsines header

Kayla Itsines Update #3

januari 20, 2015 door Lifestyle Pearl - 2 reacties

Als je dit artikel leest zit voor mij de tweede week van het Kayla Itsines workout programma Guide 1 erop. Hoewel ik het op sommige moment best moeilijk heb gehad ben ik ontzettend trots dat ik de tweede week ook overleefd heb. Ik heb zelfs zin om al aan de derde week te beginnen. Ben je benieuwd naar mijn update van week 2? Lees dan zeker hieronder verder.

Kayla Itsines Legs & Cardio

De eerste twee zeven minuten had ik het idee dat ik door de circuit heen vloog. Het lukte me zelfs om beide circuits twee of anderhalf keer te doen binnen de tijd. Maar misschien was ik toch iets te optimistisch. De laatste twee zeven minuten kakte ik namelijk behoorlijk in. Toch heb ik er opgelet dat ik de oefeningen secuur bleef uitvoeren. Ik wil namelijk geen blessure oplopen door geforceerd en ongecontroleerd te trainen. Maar o wat was ik blij dat ook de laatste twee zeven minuten voorbij waren. Nu kan ik even uitrusten tot de volgende LISS training en genieten van mijn zojuist bereidde maaltijdsalade gerookte kip.

_KIK3775

Kayla Itsines Arms & Abs

Training twee van week twee was moeilijker dan ik had verwacht. De oefeningen zagen er in een eerste opslag niet heel moeilijk uit, maar ik had me toch wel een beetje vergist in de intensiteit. Toch heb ik alle sets afgemaakt, maar ik ben niet heel tevreden. Hopelijk gaat de workout van aanstaande vrijdag een stuk beter.

_KIK3770

Kayla Itsines Full Body Workout

Phoe ik ben echt kapot. Je zou mijn hoofd eens moeten zien, die is nu echt knalrood! Daarbij kan ik normaal gesproken elke set 1,5 keer doen in de zeven minuten. Maar vandaag redde ik het amper om één set helemaal af te maken. Daarom heb ik er maar opgelet om alle oefeningen perfect uit te voeren.

Natuurlijk ben ik ook ontzettend benieuwd naar jullie ervaringen en tips als je het schema ook volgt. Laat daarom zeker hieronder een reactie achter en wie weet kunnen we elkaar motiveren!